Torsdag :)

Idag är det torsdag , helt vanlig torsdag :( BLÄÄÄ ! Vill kunna sova på nätterna, jälva piller fan ! Blir helt galen. Om jag väl har somnat så självklart ska fis vakna och börja gny och ha sog, och så ska han ligga hos oss, och sen somnar han inte jämt direkt utan att han ligger vaken i typ 1 timme "/ Jätte kul när klockan börjar närma sig typ två eller ngt och man ska upp om 4 timmar :( SVIIIIN KUL ! NAAT ! Tur att jag har min älskling iaf som lkyser upp min dag :)


Idag har jag haft körlektion, det gi k väldigt bra om jag ska vara ärlig :) och det ska man ju vara :) skulle vilja ha det där körkortet, men det blir väl inget av det..


Tack och hej :)

/ Mamma angeliicaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0