Torsdag :)

Idag ä det torsdag, och en helt vanlig torsdag faktiskt ;) Eller vad man ska säga.. Men torsdag ärr det..
Dagen började inte speciellt bra idag, jag gick ut i köket, men gick in i mitt rum väldans fort igen! Tänkte inte vara där ute, blir bara tjafs, och mycket rrikigt blev det det självklart. Vet inte vem jag ska kunna prata med ?! Om det här!? Ska jag gå över till gannen och prata av mig om det här också eller? Som med det mesta? Får tom, låna lite grädde och grejer ifrån dom så kanske man får komma över och prata va sig lite skit om det här också? skulle kännas väldigt bra? Viktoria har ju varit sjuk nu ett par dagar, du skulle bheöva komma tillbaka?! SNART !? Tur att vi har en så underbar mentor. Man ska kunna prata med sin mentor om allt, och det kan jag evrkligen med henne, det känns så himla skönt :)

Ska det vara såhär mycket i skolan jämt nu eller? Jag orkar inte längre, jag vill inte längre..!


Sitter hemma nu, ska plugga egentligen , men får se hur mycket det blir. Men det kanske är bäst så att du inte kan klaga på något ..?!

Hon var inte på jobbet idag ?! Skumt ?!


Man blir ganska deppig av att sitta och lyssna på lite halv depp musik, men det ska nog gå att göra någonting åt, hoppas jag iaf..

Har pratat med maia idag. Hon kom med dom svaren jag verkligen inte ville ha. Så antar jag att jag verkligen måste prata med mamma annars komme rjag nog itne långt utanför dörren här inte. Men det är väl bara att hårda ut !? JAG VILL INTE !!!!? SNÄLLA HJÄLP MIG ?

Jag är snart 18 och har barn ?! Finns det inget att göra åt saken ?


Du som skulle hjälpa mig, hur blev det med det ?!
Det är frågan det ? Du älskade mig?! Men du hjälper mig inte?

Hmm, ska sluta bry mig om alla andra, ska enbart börja tänka på mig själv och mina älsklingar :)! Orkar inte längre. Jag går ändå barar ner mig om jag ska bry för mycket om alla andra. Jag vill bara att man ska kunna vara vänner och stötta varndra, men får man inget itllbaka är det mengislöst om bara en av dom ska finnas för den andra, men inte tvärtom. JAG BLIR GALEN ! Undra vad problemt är? Det är sp mycket folk som jag skulle kunna skjuta huvudet av, jag lovar ! Typ du,du,du,du,du & DU ! Men det är inget jag ska göra, eftersom man itne alltid kan få som man vill..

Har fullt upp vajre helg ända fram till jul . Fattar inte när jag ska hinna med att bara vara och ta det lungt. Skönt att det är lov snart.

Klarar du inte av att ta ditt ansvar så snälla lämna oss ifred nu?! Det bli bara lindande tillslut om du ska fortsätta som du gör...


Nu när jag har skrivit allt det här så har jag skrivit i ungefär 12 minuer, och nu ska jag nog görra något vettigt. Det är väl bäst jag reser på mig nu då kanske...................



How about a round of applause
A standing ovation
Ooh
Yeah yeah yeah yeah yeah

You look so dumb right now
Standing outside my house
Trying to apologize
You're so ugly when you cry
(please)
Just cut it out

Don't tell me you're sorry 'cause you're not
Baby when I know you're only sorry you got caught

But you put on quite a show
You really had me going
But now it's time to go
Curtain's finally closing
That was quite a show
Very entertaining
But it's over now
(But it's over now)
Go on and take a bow

Grab your clothes and get gone
(You better hurry up)
You better hurry up before the sprinklers come on
Talking' bout "Girl, I love you, you're the one.."
This just looks like the re-run
(please)
What else is on?

And don't tell me you're sorry 'cause you're not
Baby when I know you're only sorry you got caught

Oh, And the award for
The best lie goes to you (goes to you)
For making me believe (that you)
That you could be faithful to me
Let's hear your speech, Oh

How bout a round of applause?
Standin' ovation...

But you put on quite a show
Really had me going
Now it's time to go
Curtain's finally closing
That was quite a show
Very entertaining
But it's over now (But it's over now)
Go on and take a bow

But it's over now


Tack och hej / Angelica..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0