Tisdag

Idag är det tisdag och jag sitter i skolan :/ YHEAA ! eller inte "/ Men men. Tiden går väl ganska fort ändå :/ säger vi.. BLÄÄÄÄÄ !  Har prov i Idrotto ch hälsa A på torsdag, har inte kollat i pappren som vi fick förra veckan "/ ORKAR INTE !

Vill vara hem och hämta min lilla älskling från dagis och hem och bara mysa sönder :) Hoppas han är på myshumör när jag hämtat honom :) Älskar honom :) Har fått reda på att det är vissa saker som måste ändras i Max miljö om han ska kunna vara på vissa ställen.  Jag hoppas att DU har vuxut så pass mycket att du kan ställ aupp FÖR EN GÅNGS SKULL !? annars blir jag väldigt ledsen på dig, inte för att det är mig du straffar isf, utan bara dig själv.

Men men , du har ju iaf tagit tag i körkortet som kunde tagits för typ 4 år sen ! JAA ! bättre sen tän aldrig !? Eller vad man nu brukar säga ?

Ska bli skönt att bara få komma hem och mysa sönder med min älskling :)

Jag måste verkligen prata med min mentor snart asså, jag pallar itne mer. jag orkar inte gå upp på morgonen och veta att jag MÅSTE gå till skolan :/ Det plågar mig verkligen ! Jag mår verkligen dåligt av att veta att jag måste upp och göra mig i ordning för att gå til skolan. Idag sitter jag här i mysbyxor och en toffs mitt uppe på huvudet :/ Svinläckert angelica, svinläckert ;/;) Jaja, huvudsaken är att man trvis har jag hört ngn säga..

Det är alltid skönt att bara få sitta här och skriva av sig lite gran, kan behövas ganska ofta :)

Snart är det lov : Mycket efterlängtat ! Det lovar jag !  har inte planerat mycket på lovet, det är ingen ide det blir ändå aldrig som jag har tänkt från början ;)  Onsdagen ska jag ha körlektion isf och Max ska ha pyjamas party på dagis :)  Torsdagen blir det ögonkliniken för min och min älsklings fis del då :) Mormor ska kanske också följa med så vi slipper sitta ensamma hela tiden där upp "/ :) Det komma ta låååååång tid som synd är ;/ Men det ska nog bra :) Åse (bvc sköterskan) sa att hon hade skickat dit värre barn som uitne satt still i 2 sek, och det gör ju faktiskt min :) <3 mamma älskar dig <3


Jenny ska kliipp amig på fredag :) Ska klippa jättekort, så hoppas jag blir nöjd :) - Det finns ju hår förlägning om jag skulle ångra mig ;)


Upgrad.

BLÄ PÅ FOLK SOM JÄMT MÅSTE LETA EFTER ÄN ! Men hör ska jag väl slippa dig!


Tack och hej // Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0