Tisdag

Idag har mamma och pappa kommit hem ! Det sm va så skönt utan dom . Dom kunde gärna stannat ett tag till ;) Har redan tröttnat på dom "/ Men det är väl bara att härda ut !

VILL FLYTTA NU !!!!!!

Annars mår vi bra :) skulle vilja ha jullov bara, mend et är ju bara två veckor kvar, eller kanske tre jag vet itne. MEn skitsamma. Snart är det lov iaf. Och då ska det slappas och bara umgås med vänner och familj :) min svärföräldrar säkerligen också :) Hoppas det :) Skulle kanske kunna bjuda Bosse, Annette, Jenny och Henka på middag ;) hehe. undra om JEnny skulle våga bjuda med honom vill säga ;) hehe. vet inte om jag skulle våga det när man är nykär och allt ;) Allt kan ju bli pinsamt ;) haha..


Ajja, det var allt för mig :) Pusss och hej Angelica :)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0