Tiden bara springer iväg

Tiden bara springer iväg, vet inte vart tiden fösdvinner?  Det känns oms om det vore igår jag fick Max, fast det är  över två år sen. Han har blivit så sot och duktig :) Och han gör mamma väldigt stolt :) !  Han har hunnit växa över 30 cm och gått upp kanske 12 kilo ungeför :) Han har lärt sig vända p sig, sitta upp , sätta sig upp själv, krypa, gå. och prata. Och det är inte lite han pratar heller :) han pratar hela tiden ,och massa med ollika ord dyke det upp varje dag. vissdt sen är inte alla kanske speciellet vettiga ,men vad kan man begära ac eb tvååring? Haha. Ajja.  Mycket snack och mycket verkstad när det gäller honom :)  Just nu sitter herrn ii mott knä och sjunger "blinka lilla stjäna" Han ser stjärnan som är symbolen för favoriter här på datan :P haha. Oj, nu satt han sig visst i en låda som jag lägge försmå kläder i, det som ska upp på vinden för att spara till nästa KID som kommer någon gång, snart :D Hoppas jag :D
Nu vill han leka kurragömma med Fredrik så vi hoppas han kommer snart :) han är uppe i lägenheten och städar lite ;) Adde hade inte städat bakom spisen :P FY SKÄMS ;P ! hihi. gör ingenting ,det fixar vi :)

Uschy, jag fyller år på sändag, redan 18 :D Det ska bli en befrielse vill jag lova. Speciellet när man själv har barn och är under 18 kan det bli lite knöl, men inte så farligt. Jag kommewr få skeiva på mina egna papper ;D haha. Det ska bli kul, behöver jag inte visa något för mina päon?!

Masttias och Ida var hemma ihelgen, men det var som vanligt, mycket snack och lite verkstad. Men en sak ä säker, jag ska ha tillbaka mitt skötbord !


Nu ska vi ne itll dagis och hämta en schema lapp ;D


Tack och hej !

//mamma angeliicaaa§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0