Onsdag

Sitter i skolan och skriver ut massa saker om Socialdemokraterna , vi har samhäll "/ BLÄÄ ;) Felicia pratar inte med mig bara för att jag har lyckats skriva ut precis innan dom och tagit deras blåa papper ;) Haha.. HAHAHAH ! HOn blev visst lite små sur ;) Haha
Det går jätte bra för oss här menar jag "/ ;) Eller inte :P Men för en gångs skull är det nästan kuligt ;) HAHAH !


Tack och hej för denna gång :) Kommer mera sen !


Upgrad ;)


Nu ä jag äntligen hemma efter en väldigt KORT skoldag ;) Sista lektionen satt jag, felicia, josse x2 och lyssnade på dikter som vi hade skrivit i skolan :P Lite små kul. Fattar fan inte hur dom vågar stå där framme och läsa upp en dikt osm dom själva har skrivit eller om dom läser någon annans dikt :) Det är iofs inte lika läskigt ;) haha. Josefin satt och sms; ade med Micke typ hela tiden ;) Ne, hon är inte kär. Hon har pojkvän ;) haha. Men för att en annan möjligtvis kanske tycker han är småsöt så ;) haha. baa för det så kanske det går att säga hej ;) haha..


Fis är och hanldar med morfar, dom skulle köra hem gammel farmor och gammel farfar efter att dom varit här och fikat en kortis :) Kuligt och träfa dom :) Det är inte ofta man träffar dom längre, har liksom itne dit "/ . Men men..

Kanske kommer mera senare :)
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0