Onsdag

Idag har jag varit i skolan, hade bara två lektioner :) + körlektion, råkade visst backa in i ett träd, men det gick bra ;) haha. Tänkte om jag skulle ut och köra med pappa senare ikväll igen, för att se omdet går bättre med honom :) ? Brukar kunna vara så ?

Har 'ven beställt tid för att fixa mina nagla till jul och allt där :) Om inte annat måste dom ju vara fina till NYÅR och min första LAGLIGA UTGÅNG ;) hehe.  Någon som ska med ?


Pappa gick ner och hämtade fis på dagis och åkte ut itll min farmor och farfar, osm skulle fika och lämna en häst som fis fått med sig hem någon gång när vi varit där ute. Inte för att det gör dom ngt att den inte står i sitt förnster där den ska, men det känns bättrre så som mamma att an lämnar tillbaka saker och ting min son tar med sig hem :P



Mamma började klaga,, som vanligt "/ BLI SÅ LESS PÅ HENNE :(



/ mamma angeliicaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0