Nemen hejsan :D

Oj då , Nu vawr det ett par dagar sen jag var här och skrev ;P Men nu är jag här igen :P  Min älskling sitterf ute hos pappa óch pratar jobb, jättekul . NEJ ! :P haha. Jag mår verkligen bra :P Haha.. Vet inte rikigt varför :P

Skulle gått till Lotte i fredags, men etersom han är sjuk så fick det bli att vara hemma. Han har fått något virus i halsen, och feber "/ Hatar sjuka barn, men det tillhör ju. Men det är aldrig kul. Man kan inte vara ute och leka. Det blir bara att vara hemma och tråka. Nu är han ju pigg fast han har feber. Men blir han trött blir han rikigt gnällig :( Men det förstår väl jag iofs. Men kul är det inte ! Vi får se lite närhan hade tänkt att spva middag idag, han sova nämligen ingen middag igår och somnade kvart över 6 på kvällen, och sov till halv nio i morse. Visst alltid skönt med sovmogon, men ajja. Han sov många timmar inatt :) vilket han behövde :)  Men iaf I Fredags så gick jag och min stora älskling på bio efter mycket om och men . Jag kände att jag behövde komma hemmifrån lite iaf fast fis var sjuk . Jag är så strssad jämt ohc ständigt, behöve4r bara ta hand om mig själv ibland. Tyvärr har man inte rikigt tid till sig själv när man har småbarn.. Det är något man får trycka in imellanåt iaf ;)

Jag har alldeless för mycket att göra som tillhör skolan och allt runt det. Jag har två saker i svenska som ska in. Men det är snart klart, men iaf. Sen är det en bok som ska börjas läsas, och ett arbete som ska vara inlämnat och klart den 16/1 , HANSKRIVET !  Hur ska det gå till ? Ajja. Det ska nog lösa sig? Ska sätta mig och plugga ikväll sen när Fredrik åkt och Max sover :) Hoppas han somnar skapligt. Och hoppas han hinner lbi frisk tills på tisdag eftersom vi ska på kalas hos jOnathan :) Om han är frisk vill säga men det hoppas vi att han ska hinna bli :) Han är en av dom barn på dagis osm lyckats på ögoninflammation som alla andra vbarn på dagis fått :/ Utom min vill säga ;) Vad glad jag är :) Híhi . Med tanke på hur fort och lätt det smittar är det konstigt att Max inte fått det. Men ajja. Jag är bara glad :)
Pappa pratade med ett par vi känner som bor uppe i Sthlm, ohcv deras lilla hade haft magsjuka, influensa och magsjuka igen och ögininflammation. Så dom ahde varit väldigt trötta och det förstå väl jag . Det blir man när barnen är sjuka..


Tack och hej / Mamma angeliicaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0