Jahajaa

Onsdag idag då :) Vi får se vart livet tar riktning idag då någonstans. Jag är hemma idag och pluggar. Jag har bara 2 samhällslektioner och Monica är så snäll så att jag fick jobba lite hemma ist. Det va inte så kompliserad sak att göra så det kan inte ta så lång tid det där inte, men vi får se .. SEn skulle odm leka, och leka kan jag ju göra här hemma också :) Men inte förrän jag hämtat min lill älskade fis :) Vi ska kanske ner till Jonathan efter dagis sen, får se. Skickade ett sms till Carro, men hon kanske sover, eller är ute och luskar runt i vettnet ;) hehe. Max saknar ju Jonathan nu, han vill ju hem till honom och leka :) hihi. Dom är så söta dom små trollen :) ! Det är ju tur att Jonathan snart ska ha kalas så Max få komma hem till Jonathan och leka av sig lite :) hihi :)

Skulle egentligen varit hos Lotte på fredag, men skiter i det. Dom ska ändå bara supa och snacka skit. Snacka sit kan jag göra i nyktert tillstånd et lovar jag. .Det är inget kul och bara vara fyra stycken och en av oss är nyktra heller. Annars har jag inget emot att vara nykter. Men inte där.. Feffe ska troligtvis inte heller dit så. hon hade ju råkat dubbelbokat sig. Jag förstår varför hon väljer att vara med Josefin :)

Eftersom jag inte ska till Lotte så ska jag och min älskling gå ut och äta och kanske gå på bio . Det var länge sen man gjorde något sånt, utan barn menar jag :) Som förälder behöver man lite tid någon gång ibland för sig själv för att orka med att vara förälder, en bra förälder :) Det ska bli mysigt. Vi hade ju trots allt varit förlovade i 18 månader i måndags så det är väl något att fira ? Eller vad säger ni ? Undra vilka bra filmer som går på bio just nu då ? Kanske skulle sätta mig och kolla på det och se om det ifnns något som verkar vettigt att se?!

Pappa är hemma och sitter ohc jobbar med sin elev här hemma, han är väldigt söt :) han är lite små rund :P Haha. nej det , det är verkligen inget fel på honom , Han verkar vara jätteduktig i skolan. Bara han vill ;) Men så är det väl med dom flesta menar jag ;O Haha.. Tror dom skulle åka ner till skolan runt halv tolv eller så. Då blir man ensam hemma igen då :P KÄnner jga mig fö ensam får jag väl gå ner och hämta min mini älsk :D Hihi :D

Nej nu kanske man skulle sätta sig och göra det som ska göras , hmm. eller något sånt. Det är ju så fruktansvärt tråååååååååååååkigt bara :P haha.. Men jag ska väl göra som jag blivit tillsagd att göra :P Lärarna blir lite gladaredå . Inte för att jag kommer träffa henne något mer, inte vad jag vet iaf :P men ändå :P Haha..

Imorgon har man tre lektioner bara då, ska bli skönt. Men det är ju så det har sett ut för mig varja torsdag nu . Det är ett bra tillfälle till att stta sig och plugga på . Men eftersom vi ha gympa före hålan blir det ju att man åker hem och duschar av sig och sen kirra kek ;) haha. Och sen plugga ;P Jag har så mycket hålor så att jag inte vet vad jag ska göra på dom snart, vilket är ganska skönt just nu . Men det är ju LOV snart och efter lovet kommer det nya hålor och nya skolarbeten att göra. ANTAR JAG ?! Men tvåan är värst sägs det ju. Så det är väl bara att härda ut nu fram till sommaren.

En sak till.. Vio har våran praktik dom 5 sista veckorna innan vi slutar i Juni, och hur kul är det då? Vi kommer inte kunna gå ut när treorna har studentvecka och grejer. Och inte nä dom inne i stan heller har det. JÄTTEKUL ! NEEEEEJ ! BLir fan ARG ! Visst man är ju ledig vissa dagar så dom dagarna kan man ju festa loss lite gran ;D haha.. Men men vi får se hru det där slutar. Det är ju ett tag kvar menar jag . Undra när treorna ska gå ut på praktik då ?! Ajja, inte mina problem?

Bara för att man är ung mamma ska man inte få roa sig?


// Mamma angeliicaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0