Hallojsan

Ahaja, då va det Lördag igen då :P Det är inte så länge sen det var lördag. Men tiden går fort. Idag har vi varit inne i stan och skulle hämtat Fis overall, men den var inte klar inte. Domr ringde ifgrån Lindefx när jag stod o kassan och skulle h'mta den. Dom sa att skräddaren hade fått fel dragkejda så jag får hämta den på måndag efter lunch. Jag blir så arg när man inte kna få saker när det är sagt att man ska få dom. Men vissa saker är mer lätthända än andra.  Och dom lätthända sakerna får man visa förtroende för :) Jag hittade tre trojor till mig jsälv och tre bäcker till Max inne på rean :) Det var sïnte så farligt mycket oflk när vi kom in, klockan 10. Men det blev nog fullt väldigt fort må jag tro ?! Parkeringen var ful redan änr vi åkte vid kvart över elva.


Vad sk ajga göra åt saken när MAx själv har valt vem han vill ha till faster? Det är inte jag. Har han valt faster så har han ? Vad är problemet? Inget jag kan göa något åt liksom.. ?!  Men men.. Nu sitter min älskling och letar efter sin polis duplobil som han fick av mormor och morfar i julklapp :) den har visst lyckats komma bort ava någon konsig anledning..? Det är väldigt lätt att väldigt mcyekt lyckas försdvinna i det här huset ;) Hehe. Men det är ju så när det ifnns småbarn :) För det mesta är det ju iaf inte mina saker som förswvinner utan att han har bot ina egna saker , och det är v'äl tur det. En gång hade han lyckats gömma min plattång, PANIK ! Men inget mer efter det ! Sen gömmer jga mina saker så jag har dom i säket förvar :P

DEt var allt fö mig på en stund kanske kommer mera senare :)


SNART FLYTT !



 Jag älskar min undervara fredrik <3
Snart två år har gått, lång tid, men kärleken består <3



// Mamma angeliicaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0