Halloj :)

Idag är det onsdag, fast jag trodde det var torsdag i morse när jag vaknade. Blev lite rädd med tanke på att jag har prov på fredag och inte kna så mycket än. MEnd et ska nog inte vara så svårt. Ska skriva samma prov som jag edan skrivit en gång så det ska nog itne bli några problem :) hihi. Hoppas på ett bra betyg bara :) hihi :)

Igår när jag skulle gå ner och lämna fis, blev han helt hysterik, han skulle nämligen inte gå till dagis. Men jag tänkte att det kanske går över när man väl kommer ner. Som det brukar vara när han itne ska gå ner till dagis andra dagar. ;Men igår hjälpte det inte ens att vi kom ner, han bara skrek att han skulle gå hem. Så vi var väl på dagis i  10 minuter sen gick vi hgem igen :( Stackars mådde inte bra. Visst att han hostade lite, men när vi kom ner hostade han hela tiden. När vi gick från dagis var vi ute i säkert en timme till, han behöver ju luft ändå . Han satt ju i vagnen när vi gick. Todde nästan att han skulle somna, men vi hann hem så att han fick bajsa sina 4 gånger på en ½ timme. så antagligen hade han jätteont i magen :( stackarn. Han har ju problem med magen. Så vi är hemma idag också. Han har ju hostat en del i natt så det är lika bra. Nu får han chansen att ladda om så att han orakr luciatåget på fredag :) ska bli så mysigt att kolla på dom i å igen :) Han är ju betydligt mycket piggare och mår mycket bättre idag redan så det ska nog inte vara några problem på feredag, men man vet ju aldrid. Det är ganska skönt ändå att Max blev sjuk nuv, behöver vara hemma ett par dagr själv för att ladda batterierna.  Har prov som sagt var på fredag, njurar - medicinsk grundkurs :) Det är en väldans rroligt ämne, men väldigt mycket fakt hela tiden. Och eftersom vi har en ssk, som inte har någon lärarutbildning är det väldigt lätt att det blir lite enformigt , men det är itne lätt. Vi är ju trotsallt hennes pröviklass. I vår sen ska hon ta över tvåorna också, eftersom Susanne flyttar. Jag ska inte skriva min åsikt om det, det kan finnas någon som läser och sen kanske säger det. SÅ nej tack ! Men men . Ni som känner mig vet vad jag tycke och tänker ;) haha. Men men..

Skulle ha pluggat igår kväll, men älskling kom och gjorde mig sällskap här hemma eftersom mamma och pappa var borta och gjordfe olika saker med jobben. Inte för att det gjorde man något, men det är så tråkigt astt vara ensam i sånt stot hus bara ;) Jag vet att jag är mörkrädd "/ (A) . Nej, jag är ju inte helt ensam. Och visst känner jga mig tryggare när jag har fis i min närhet, men vad skulle han göra om det skulle komma in någon och försökte döda mig? Ingenting. Förutom att skrika möjligtvis, eller mer troligt att han skulle springa till mig och ropa mamma. Ungefär så mycket skulle han göra. så jag har hellre fredrik hos mgi :) + att det är mysigt att ha sin älskling vid sig på kvällstid :) Saknar dig varje sekund utan dig <3


Jahopp då har man beställt nya patientkort till både mig och max :) Vet inte rikgit vart dom andra har tagit vägen. Tror det är Max som har råkat få tag i min plå¨nbok och tagit ur dom därifrrån antagligen. Men dom ska nog komma snart antar jag :)

Det är ganska skönt nu när Max är så pass stor så att han kan sitta och leka eller läsa en saga själv , för då kan jag sätta mig ner och kanske plugga elle som nu sätta mig ner och skriva av mig lite gran :) som är väldigt skönt :) Hann ju inte sätta mig igår kväll, jag var väldans trött igår ska jag säga. Jag har inte kommit i säng före 23, en ända kväll på nästan 3 veckor, och sen inte få sova på nätterna, kroppen börjar nog ta stryk av det nu känner jag. Så ikväll blir et en tidig kväll. Sen får vi se hur det blir med det när det väl ä'r kväll. Måste sätta mig och plugga senare också. Får väl bli när Max sover middag, om han nu ska göra det vill säga. Han står ju mittemellan av att sova och inte sova middag just nu . Iaf hä hemma. Vissa dagar kan bli väldigt tidiga, redan klockan halv sex - sex sover han. Det är väldigt skönt och välbehövt för min dell också faktiskt. För då får jag tiden jag behöver för att kunna sätta mig ner och plugga. Annars är det så lätt att jag tänker. Men jag hinner inte så mycket på en timme, för sen är jag ändå så jekla trött. Men det är också något som jag ska sluta med att tänka. Jag måste ta till vara på alla tillfällen jag kan både i skolan och hemma. I skolan är det nästan lättare, eftersom det är på dagtid. Eller det spelar egentligen ingen roll om det är på dagtid vart jag plugga för då går det lika bra oavsett om jagh är i skolan eller hemma . Eftersom jag nästan har alla arbeten och allt som ska göras på datan här hemma så blir det att man gör det senare på kvällen, då när man är svin trött och inte orkar lägga ner mera tid på skolan för den dagen "/ HATAR VERKLIGEN SKOLAN !  Det är otroligt mycket. hela tiden.. 




Det var allt för mig för den här gången // Mamma angeliicaaa


Bio ikävll kanske med mamma och Tuula :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0