Halloj :)

Hmm . Mycket i skolan . Men det funkar väl. Har Naturkunskaps prov imorgon, slutprov till på köpet. Med andra ord kan jag ite sänka mitt betyg, bara höja :) skönt det , eftersom det är lite sissodär med det ämnet ;) haha . Det är vissa kurser som ska hinnas avsluytas nu innan jul, och i dom är det ganska mycket i . Men det är även mycket i dom kuserna som ska fortsättas efter jul, men det är bara för att hinna klart med det vi håller på med. I medicin håller vi just nu på med Människans livscykel. Våra känsorganoch hej och hå. Vi kollade på en film idag om typ hur livmodern och prostatan såg ut. Ganska intressant. Jag menar det är ju inte ofta man kollar på hur man själv se ut inuti . Jag vet ju hur barnet ligger i livmodren och hu det kommer till och allt det där ja. Men det är ju inte alla som vet det. (Det var också på filmen) Det var den dära bariga doktorn som var med i filmen igen , Alice Roberts eller något sånt :) Jaa, hon är engelsk ja..


Vad arga vi var på Lena idag då, visst hon är ingen lärare, men då borde hon döma åt andra hållet. Hon borde inte ge sämre betyg än vad man hade föra året bara för att man kanske har haft 2 fel på 2 stycket prov. Då blir man godkänd normalt sett. Men men. Mot mig var hon jättetrvlig på betygsamtalet iaf :) Skönt det :) De tkänns som om hon ich jag kommit varandra gansak nära faktiskt :) Hon är väldigt bra på att undervisa det kan jag verkligen inte säga något om. Det tycker nästan alla i klassen också, Med tanke på att hon inte är lärare så måste man visa lite respekt för det också :)

Nu är det bara 9 dagar rkvar till julafton :)
Det är bara 11 dagar kvar tills vi börjar flytta antar jag :) Det ska bli så skönt . Jag bara hänger med hit och dit :P



Är det någon som är bra på att fixa bloggar får ni gärna säga till? Jag skäms nästan äver hur min blogg ser ut ;) Haha.



I helgen då ? Jo , i fredags gjorde jag inte så mycket. Fredaik var och åt julbord med firman och sen ute på harrys ;) sen sov han hos son mamma . Vi åkte in till min svärmor i lördags, men innan det gick vi på stan . Max ska ju på kalas den 23:de så måste ju ha en pressent med sig . Men GUD vad MYCKEET FOLK ! Jag trodde jag inte skull ekomma fram. Vet inte hur folk okar gå med barnvagn när det är så mycket folk. När vi kom in var det inte så mycket folk, det kom när vi gick sen. Runt kvart över 12 ungefär. då gick vi upp till fredriks mamma, men fick gå en omväg för att min fis skulle somna, och det var itne det lättaste. Men sov gjorde han när vi kom fram ;) Haha. Det är ävl inte så konstigt när det guppade så pass mycket osm det gjorde


Tack och hej // Mamma angeliicaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0