Fredag


 

Äntligen helg ;) Kan behövas "/


Seg jävla fredag :/ BLÄÄ !
Går 8,15 - 15,30 idag, YHEA ! NAT !


HATAR DET HÄR !


annars mår ag väl ganska bra, bättre än igår iaf :/ Men det är ju ingenting att utgå ifrån :/ vill inte gå kvar i skolan längre, jag orkar inte längre ! vill bara gå och  bli gravid så och vara hemma och mysa med mina underbara barn :) saknar att vara hemam och vara mamma ledig :/ Det var lätt den bästa tiden i mitt liv :) Jag älskar min älskade Lillfis :) <3 Du är det bästa som hänt mig :)


skulle vilja skrvia precis som jag känner just nu , men det går inte. vill inte att det ska komma ut hur som helst. blir så tråkigt för dom som är inblandade :/



Tack och hej


/ Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0