Dan före dopparedan :)

Som sagt var , tiden bara springer iväg. Imorgon är det julafton, och många paket blir det :) vi ska vara hemma först på förmiddagen och äta mat. Farmo och farfar kommer hit :) min minstga bror kommer hem också :) ska bli kul att träffa honom. Senare på eftermiddagen ska vi gå upp till Mattson, äta gröt. Det är bqara att äta och äta hela dagen i morgon. Fredik ska till sin mormor i morgon och fora jul, skulle vilja åka dit också. Gör det o dom är dumma här hemma ! det är skönt att alla julklapparna är köpta och klara. Det är iofs ett tag sen dom blev klara, men iaf :) Det är ju många sm kör sista julrushen nu i helgen som var och dom här sista dagarna, jag fattar inte hu man orkar. Och jag med barnvagn skull einte vilja gå in där och stressa sunt bland allt folk. Det ärckte med att vara inne i lördags och byta Max overall som hade gått sönder? Och hur bra kvallitet är det då på den då om den går söndefr efter EN tvätt? Ajja..


Igå¨r var Jenny här och klippte min lugg :) Jätteskönt, nu ser jag igen :) Det är det västa med att ha lugg, den måste klippas hela tiden. Sen när Jenny hade gått blev det ett väldas tjat på min lille herre här hemma om att han skulle täffa faster Junny! Vad arg man kan vara för att man itne fåt trräffa en människa då. Men vi åkte hem till fredrik sen och som tur var så var Jenny hemma ! Ojoj, vilket liv det hade blivit om hon inte hade varit det.. Då skulle mamma hört på en arg liten herre i sina trosigaste år ! Inget skjigt inte !









Idag har jag och Max varit på kalas hos Jonathan:) Mycket fint fick han . Nu är han hela 3 år, en väldigt duktig treåring också må jag säga :) Det var kul astt träffa nytt folk. Felix oxh Lucas vcar där också. Kul att tgräffa dom. Det är ju ett tag sen dom flyttade .. Men dom verkar trivas :) Max envisades med att han skulle ha sin cykel bort till Jonathan när vi skulle dit. Det är inte så låbngt bort så jag tänkte att det går väl. Men det skulle jag inte ha gjort. Det slutade med att jag fick bärqhonom ända hem ! Hern somnade inte ens halvsvägs hem ! TUNGT ! Han väge ju trotsallt 16 kilo ! Hehe. Jag kommer ha träningsverk i morgon i mina armar !

Oj, nej nu måste jag åka ner till Evaboden och hämta det jag lagt undan till Max som han ska ha på sig i morgon :)

Ha en trevlig JUL !

Tack och hej // Mamma angeliicaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0