Annandagjul

Oj, jag har inte hunnit med att skriva här om julafton och allt. Men som alla andra har vi ätit julmat och kollat på Kalle Anka :) Även MAx kollade iår, han tyckte att dety var väldigt konsigt med en fågel som hoppade omkring hela tiden :) hehe. Han såg lite besvärad ut om jag ska vasra ärlig. Jag fick många fina julklappar , Av älsklinge fick jag en stor ask som man ska ha smink i , och den är inte billig inte. Men kan behövas :) HAn är så snäll mitt hjärta :) AV mig fick han bara lakan och snt där tråkiga saker :P haha. Det blir väl så när man ska fplytta :) haha. Max fick självklart mest saker? KONSTIGT? Nej , haha. Men väldigt fina saker fick han:) Han var väldigt näjd över sina julklappasr :) Han fick bla. ett bord och två stolar av mormor och morfar :) Det är redan välanvänt :)  7 tröjor fick han av mig och fredrik och sen leksaker :) Och av alla andra med såklart . Han blev så glad över alla julklappar att han inte glömde bort att öppna dom sista, så det ifkc jag göra . Vi var tvunga att få bort allt papper . Som alla vet tar ju pappret rätt stor platd när det ligger så där över hela golvet . Men det är ju inte så svårt astt plocka bort iofs.

Igår kom Ida, Mattias & Hannes hem :) MYS ! Det är ju ett tag sen vi träffade dom . När Max fyllde 2 närmare sagt :) Hannes har tom vuxit och blivit en liten stor pojke nu :) Hihi .  Max avgudar sin lilla " kuttesin" som han själv säger :) Så sötmin lilla älskling är :) Igår var jagoch fredrrik uppe hos Fredrik pappa och Annette och fira jul med hennes syskon, även dä fick Max julklappsar :) Vi vuxna lekte paktleken och jag vann en vinflaska ;) Vet inte om jag ska sprara den till första helgen i Fredrik lägenhet kanske ?? Lite mys efter astt Max somnat :) Det blir bra va?! Hihi.

Imorgon ska jag, Max oxh fredrik in till stan, egentligen inte mellandagsrean, men det blir ju så . Jag måste däremo hämta maX overall som jag lämnade in förra veckan för att ha gått sönder i tvättmaskinen? EFTER EN TVÄTT? Hmm, ajja. får en ny dragkedja så ska den vara som ny sa dom, och jag litar på deras ord :) Tänker dra upp fredrik så att han är vaken när jag vill åka :P Jag tänker varainne innan tio när dom öppnar så jag slipper det mesta folket ! Hoppas jag aif !  vill in på gina också och köpa ett poar byxor och en tröja :) dom har ju trots allt 50% i hela affären så det är bäst att passa på :P

Nej nu ska jag väl koja här hade jag tänkt mig och pussa på min älskling innan också ;D


// Mamma angeliicaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0