8/12 2008

Mååååndag.... ?
aha . måndag ja..

 

Satt och tog ut mina aggrisationer på amandas mamma idag i skolan, det var väldigt sköntatt få u sig all ilska ! hon sa ungefär så som jag tycker själv aqtt det borde vara. MEn vissa har tydligen svärt att fatta !

Det finns vissa här i världen som jag skulle kala mig utan ! Typ dig och dig ! och sen två till som inte behövs nämnas här?! Om ni känner er utpekade så säg gärna till, så det är nog inte er jag menar.. Det är så att jag inte tänker skriva några namn eftersom det kan finnas folk som kan läsa det här utan att dom kansek egnelitgn behöver det. Och då är det onödigt om det skulle såt massa namn som inte dom har något emd att göra..

Mitt jävla smato då , har skrivit typ AS mycket, och sen trycket på Esc . mitt jlva dumhuvue ! blir så jälva arg på mig jsälv ibland.


Fis har somnat, skulle behöva gå coh lägga mig också, men har verkligen inte tid till det. Har så illa ycket i ksolan just nu, eller just nu och just nu. Hela tiden vill säga. Men nu innan lovet är det ännu mera. Vi får se hur länge jag orkar. Viktoria har lovat att hon inte ska låta mig gå in i väggen , hon ska lösa det om det skulle bli så illa att jag känner att det är på väg rakt in. Än så länge är det väl bara "lite" jobbigt, men om det fortsätter såhär kommer jag gå in i väggen.


Rök ihop ikväll också. Självklart. Blir bar så satans förbannad! TA MIG PÅ ALLVAR någon gång!

Skulle vilja vara hemma och vara mammaledig, så mycket mer jag skulle hinna med då, och vad skönt det skulle vara. Men innan dess behöver jag jobba ett tag så jag får ut mera föräldrapenning så att man har råd att bo och leva. Det är ju inte det billigaste med barn inte. Men det är sånt man får ta när man vill ha familj :) Tur iaf att det är det finaste som kan hända än :) Det märker ni när ni själva får barn, ni som inte redan har :) Familjelivet är helt klart underbart!

Det är tur att jag har en sån underbar son och en sån underbar pojkvän som jag har. Utan dom skulle jag aldrig kliva upp ur sängen på moron och tänka att livet var värt att leva ! Jo, pga min älskad evänner också självklart :)

Hur mår jag ? Jag mår jättebra? Men skulle vilja bara ändra på saker och ting.

Om jag kunde vara hemma och mammaledig ett år , och lite till skulle inte sitta helt fel ! Men då måste jag ju skaffa mig en knodd till :P Och då måste jag bli gravid först, och föra tt li det behöver jga en karl ;) en karl har jga ju , men inte som är lika på ;) haha. Men det kanske löser sig när vi flyttar ! jag älskar verkligen min blivande SAMBO !


ska nog kanske gå och sätta mig vid TV. undra om det sitter någon där? Vi får se vad det visar sig..



Tack elin för att du finns :) 


Har fått tid åt fis på ögonkliniken igen då :) Ska dit efter nyår och så. Ska bli skönt att kanske få svar på om det skulle vara något fel eller om det bara är "trötthets skelning" Sen ska vi till BVC den 7/1 också, klockan 9.30 tror jag det var ;) Får nog kolla det sen när jag är klar här, så jag vet menar jag. Inte föatt det är i mogron, men ändå . Nu tror jag att jag har skrivit ganska mycket, får se när jag är klar och har sparat allt.


Min älskling har luciatåg på fredag, ska vara ombytta och klara när klockan är 06.45 ;) då blir det en tidig morgon då. i värsta fall får jag ha honom hemma på torsdag så att jag vet att han somnar tidigt den kvällen. Min stora älskling vill inte följa med. Jag förstår honom faktigt om jag ska vara ärlig. Vill inte att du ska med, men jaja, Det är väl bara att gilla läget !

Det jag skriver ska nog inte tas så jätte seriöst jämt tror ja inte. Det kommer så himla mycket tanker när man är arg, eller mår dåligt "/ !!! BLÄÄÄÄÄ ! ¨


JULLOV SNART !



Tack och hej

t//
mamma angeliicaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0