16/12 2008

Nu är det inte många dagar kvar på detta år. Närmare sagt  17 dagar . Undra vad man ska göra på nyårsafton..?
Någon som har lust att hitta på någon spännande ?


Idag då.. Har man varit i skolan. kom hem nyss, väntar på att Max ska äta klart mellis på dagis så jag kan gå ner och hämta min lilla älskling :) Idag är det lite som öppethus eller vad man ska säga när man hämtar barnen :) Vi fick ju ingen frukost när det var Lucia så vi får fika idag när man hämtar barnen ist :) det är ju lite mysigt :) självklart kommer jag direkt efter mellis ;) haha. Tur då får jag kanske mera fika :P Eftersom  min son inte kommer vilja ha kanske :P haha.

Skolan var inte alls kul idag. Jag blir så ledsen på folk som aldrig kan växa upp och vara som dom bordee med tanke på ålder osv. Men det är ovs inte mitt problem, men jag blir så himla ledsen när dom inte kan bara vara som normalt folk. Varför ska det supas hit och dit? Jag bara undrar? Supa hela tiden gjorde jag när jag gick i typ 7;an . Visst det är inte bra att man gör det när man är så pass liten jag vet. Men det kan lätt bli så när man umgås med bara äldre. Det är ingen ursäkt , men det var därför.

undra om det är någon som ser henne gå där och känna sig helt ensam? Jag vet inte heller hur hon egentligen mår?! Hon känner väl att det bara är att bita ihop och se lycklig ut, det kanske inte funkar jämt och ständigt. Som idag tex, hon fick följa med , dom sa att dom vill ea tthon skulle följa med . Men dom glömmer bort henne så fort dom börjar prata om när dom ska träffas och var de ska träffas. Då säger dom bara just ja, du kan ju också ses där nere så kan ju gå tillsammans bort. När hon frågar vad dom ska göra hemma hos en av vännerna så får hon till svar att dom ska supa, och då genast backar hon ur. Hon vill inte supa, man har roligt utan sprit tycker hon. Hon vill att allt ska bli bra igen, hon vill inte ha det såhär. Och DU som skulle vara dig själv då? Är du det?! Nej det är du inte.. Hon känner isg väldigt elak när hon säger dessa ord, men vaför ska hon göra det?! Alla har väl rätt till att tycka och tänka vad dom vill och hur det runt omkring är.. Hon tycker att dom är rikigt tråkiga, oc elaka om inte annat ! Dom är snälla ibland, och hon duger ibland. när det gäller att få papper och penna , ungefär då duger hon. Men det ska bli änding på det, Det har hon sagt !
Jag hoppas att några kommer ta åt dig av det här . Men det är väl sånt som kommer ta tid. Tror inte er som det handlar om kommer läsa det här..?!


Ni alla vet vem Hon är !



// Mamma angeliicaaa

Kommentarer
Postat av: swesse

ni skulle ju komma te mifg

2008-12-16 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0