-onsdagonsdagonsdag-

som sagt var, det är onsdag idag ;)

Fis har somnat . Jag har varit på bio med mamma och tuula nu ikävll, vi har sett rallybrudar :) Den var väldigt kul om jag får säga det själv :) hihi..

Mamma tycker jag behöver gå och lägga mig, men det tycker inte jag.  Hoppas att Max sover inatt och inte hostar något, eller lit egör ju inget, men inte så mycket tack ! Skull enog behöva sova nu ett par nätter framöver. Men det lär bli svårt eftersom jag inte har någon som kan ställa upp och ta herrn en natt. Jo fredrik skulle säkerligen göra det, men då måste det bli en helg och att jag inte sover i samma hus som dom, för då blir det ändå jag som får gå upp och göra allt under nattetid "/ Jag får helt enkelt sova hemma i fredriks säng och han sover här med fis :) haha. Undra vad han skulle tycka om den iden ;) Troligtvisd inte så himla spännande . Nu är älsk hos Adde och pratar jobb och bilar eller något i den stilen. Och jag ska nog gå och lägga mig snart. Jag har suttit och pluggat ett tag, bheöver vila hjärnan nuv .


ÄR DET nÅGON SOM ÄR GRYM PÅ ATT FIXA BLOGGAR ? JAG VILL HA MIN FIXAD; MEN FATTAR INTE !?


Elin skulle gjort det, men glömde kanske bort det, vad vet jag, eller vissa saker tar ju ganska väldigt lång tid bara.



Jag älskar iaf mina underbara pojkar :)



Jag skulle vilja gå till timjan någon dag och hälsa på ?! Någon från min förra grupp som ska med ?


// Mamma angeliicaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0